Lid van de Kulturkammer worden delen ze bijna allemaal, vooral de musici overigens. Maar die rare selectieve verontwaardigng na de oorlog van een volk dat zich nauwelijks verzet heeft tegen de Duitsers..... och, het doet nu uiterst vreemd aan. Overigens is Bunings kookboek Avonturen met een pollepel nog altijd den schitterend kookboek.
