Heel mooi. Ik vind alleen de titel van het gedicht nogal weinigzeggend. Daar zou wel de weemoed in tot uitdrukking kunnen komen, maar ik vind juist het zo sterk en invoelbaar dat hij die weemoed uitdrukt in het liefdevol toespreken van het kind. Dat verdwijnt helemaal in die nogal obligate titel.
Anke
Anke
